Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Karácsony

2009.12.28. 19:15 - Jajus

Nagyon hamar eltelt ez a pár nap. Nem tudom ki hogy van vele..  Szerintem az utóbbi években talán idén lett a legszebb a fa:) Ne kérdezzék miért, mert nem tudom megmagyarázni:) , de nekem nagyon tetszett! Mi már 23.-án díszítettük, mert akkor volt rá idő.  Így 24.-re már csak a főzés maradt, ami ugye nem kis munka volt még, mert sokféle kaja készült. Aztán mosogatás, ebéd és ebéd után jött a Jézuska:)  Apu kapott egy vérnyomásmérőt, pipere csomagot, és 2 db orr-fültisztító gépet, tudjátok, amivel a felesleges szőrmét(szőrszálakat, ha van) lehet levágni. Anyu kapott 2 parfümöt, függönykarnist(tesómtól) persze méretre vágott függönnyel együtt:) Nagyon szép! Ezenkívül ő is kapott pipere csomagot. A tesóm kapott kb. 10 pár fülbevalót(imádja őket), lepedőt+ágyneműhuzatot(rózsaszínt), 2 felsőt, 2 rózsaszín tangát  meg pipere csomagot. Azt hiszem semmit se hagytam ki, de ha mégis, majd utólag pótolom.

Attim telefont, parfümöt. Eredetileg nem parfüm volt tervben, csak végül az lett belőle, mert amit még plusszba venni akartam arról kiderült, hogy nem valami szuper a márka. Így majd legközelebb kapja azt, ha találok megfelelőt.

Én kaptam 2 helyről pénzecskét, tesómtól új szemcsit! Attimtól és anyujától kaptam egy turmix-robotgépet(ezt úgy képzeljétek el, hogy egy gép, de van bal és jobb oldala, miszerint bal oldala a turmix a jobb oldala pedig a robotgép.  Persze már mindkettőt teszteltem! Naná! Ezt nem lehet kihagyni! Vagyis én nem tudom kihagyni! :) Az efféle dolgokat hamar tesztelni kell, vajon hogy szuperál! :)  Bizton állíthatom, hogy szuper! A turmix részével készítettem csak úgy recept nélkül(csak a fejemből pattant ki a recept) egy gyümölcsös-fagyis-karamelles italt, almából, narancsból és epres joghurból. Megbolondítottam némi citromlével, némi reszelt citromhéjjal és narancshéjjal, minimális tejjel és karamell-el(amit a fagyból vettem ki, mert még előzőleg főztem). Lényegében azt tettem bele, ami éppen eszembe jutott és éppen volt itthon. Nagyon fini lett! Ezenkívül pipere cuccot és egy tortadobozt. Azt hiszem ennyi, talán mindent leírtam.  Ma teszteltem a robotgépet. Dagasztottam vele pizzatésztát, szintén recept nélkülit. Ez is nagyon fini lett, konkrétan már semmi sincs belőle. Pedig kb. fél 1-re lett kész és most meg alig van 7 óra. Nem beszélve arról, hogy jó nagy a gáztepsink, ráadásul 2-vel sütöttem. Nagy keletje volt! :)

Mindent összevetve, szép, boldog, rövid és hómentes Karácsony volt. Az ilyen Karácsonyokat nagyon szeretem, bár azért egy kis hó maradhatott volna vagy jöhetett volna:) 

 

Remélem mindenkinek hasonló jó, szép és boldog volt a karácsonya..

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr151629001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása