Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Jó régen..

2010.05.27. 21:47 - Jajus

Jó régen nem írtam már.. ezt bizti észrevettétek.. Túl sok új dolog nem történt, a szabadidőm kevesebb lett, munkát váltottam, elköltöztem. Röviden, tömören ennyi:)

 

Úgy alakult, hogy jött egy olyan lehetőség, hogy cukrászkodhatok egy újonnan nyíló cukrászdában. Nem haboztam, elvállaltam. A takarításos dolgot a szerződésem lejárta előtt 1 héttel otthagytam. Elmentem az új helyre.  Csináltunk próbasütést, minden jól ment. Május 1-től ott dolgozom. Ketten vagyunk cukrászok, lényegében mi vezetjük a cukrászdát. Saját receptek és egyebek..  A kolleganőmet holnap műtik mandulára.. kiveszik neki egészen pontosan.  Nagyon fél, reméljük, hogy nem lesz semmi baj és minden rendben lesz!! Ti is szurkoljatok neki! Most tuti nem lesz legalább 2 hétig, jó sok munka vár rám.. de valahogy megoldom, max. túlórázom párszor. A fizetésre kivi leszek..  reméljük a legjobbakat! Fillérekért nem dolgozom kőkemény fizikai munkát.. mert a cukrászkodás kőkemény fizikai munka, ha esetleg valaki nem tudná:)

 

Költözés: Attimhoz költöztem:)  El sem hiszitek, hogy mennyire furi volt először, de hamar hozzá lehet szokni:) A takarításos munka miatt többnyire csak hétvégén tudtunk talizni, de most fordult a kocka:)  Most meg sokat együtt vagyunk, leszámítva azt az átlag 8 órát amikor ő is dolgozik meg én is. Ez mindenhol így van..  Hétvégente szoktunk menni haza, néha Attim is jön, de attól függ, hogy mikor mit kell tevékenykednie itthon. Van mikor úgy jönnek értem anyuék és akkor úgy megyek haza. Vasárnap és hétfőn általában nem dolgozom, de mint pl. most, hogy a Hajnit műtik, így előfordulhat, hogy vasárnap is dolgoznom kell. Majd meglátjuk.

 

Nem is tudom mit írjak még. Megellett a kis Cunika(hosszúszőrű cicus). Tarka-barka foltos cicát hozott a világra. Komolyan mondom én még ilyen cicát életemben nem láttam, mint amilyen a kis Cunika kölyke. Ugyan eddig csak képen láttam, de hamarosan remélem látom:) Nagyon cuki már kép alapján is! :)

 

Most mást nem írok, holnap korán kelek. Lassan Attim is hazaér a munkából:)

 

Jók legyetek! Majd még írok!  Jó éjt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr692036663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása