Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

semmi új-csak úgy

2010.10.22. 20:25 - Jajus

 

Nem történt semmi új dolog.. Minden a régi, a helyzet változatlan úgy nagyjából.

A kutyusunk nődögél, 6 hónapos, de akkora már, hogy az őrület! :D Hatalmas ereje van, már  én sem tudom megemelni se normálisan:)  Volt nála az állatorvos, kapott oltást, meg chipet. Azt mondta, hogy nagyon szép kutya és még bőven nőni fog:D mondom ez jó:D A szobakutyus is kapott oltást, így nem kell külön elvinni novemberben Zircre. Azt mondanom se kell, hogy Pintyő elvitele kész kabaré, mert egész Zircig nyüszögni szokott és legszívesebben kiszállna a kocsiból. Ez is érdekes dolog, mert ha ki kell állni a garázsból a kocsival, akkor előszeretettel behuppan. Az bezzeg tetszik neki:D kis huncut:D

Holnap is dolgozom, megcsinálok mindent amit kell, aztán eljövök. Nem cseszem el az egész napomat az tuti! Este lesz valami 0. buli afféle előnyitó buli, de mi nem megyünk. 2 hete egyedül vittem a cukit, aztán hogy úgy mondjam, nem kicsit fáradtam el:S alig élek:S ez nem egy embernek való és főleg nem ennyi pénzért..

Ismételten vettem egy poncsót, még tavaly néztem ki egy kb. ugyanilyet, csak akkor lecsúsztam róla, mert valaki megvételezte előlem. Alig voltam akkor ideges.. de idén sikerült megvételeznem:) nagyon örültem neki! Állítólag karcsúsít, hát szerintem nem, inkább úgy festek benne, mint egy jól megtermett denevérnőci:D:D:D hi-hi-hi:D

Alig 1 órája fejeztem be egy süti elkészítését. Nem vagyok oda az édességekért, de ez tényleg nagyon bejön nekem, főleg ha még nincs rajta a krém. Almás és nagyon finom! Krémmel és krém nélkül is:) ha valakit érdekel, megírom a receptet.

Nagyon álmos vagyok és fáradt, - ezt csak úgy megjegyzem:D

Egyébként már nagyon régen nem írtam már, valahogy nincs sok kedvem hozzá esténként még pötyörögni, de most rászántam magam, hogy ne szekáljatok ki a világból, hogy mikor írsz már?! :D

Újabb észrevétel, a körülöttem levő ismerősök közül rengetegen várnak babát, nem telik el nap, hogy valaki ne tegyen fel képet iwiwre nagy hassal, vagy már a gyerkőckét mutogatva:) úgyhogy szerintem nem igazán van válság, legalábbis ezen a téren nincs.  Azért irigylem is őket, ezt meg kell jegyezzem.. !

Aztán az idén nagyon rossz lett a termés mindenből sajnos. Ahogy hallottam ez mindenhol így lett sajnos. A tavalyihoz viszonyítva idén lett kő kemény 240 liter vörösborunk, tavaly pedig 1600 liter volt.. azért van különbség.. tiszta durva! :S elkeserítő.. nem beszélve a burgonyáról, aminek a fele a földben maradt, mert úszott az iszapban a sok eső miatt. Aztán a hagyma, ami elég miniatűr lett, a kukorica(amit megettek a vadak és még hogy etetik őket.. ja én is ezt mondanám..) és még sorolhatnám! 

 

No, jól van, egyenlőre ennyi. Majd jelentkezem..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr602391713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni-Lili 2010.12.18. 18:01:10

Hahó!!!!!!!!!
Nagyon eltűntél.... :(

Boldog névnapot kívánok így előre is.... Puszi

Jajus 2010.12.20. 19:59:49

Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:)


süti beállítások módosítása