Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

mindenféle

2011.08.22. 18:16 - Jajus

Újra itt! Örültök?! :) Jó régen nem írtam, szinte már-már fél éve..

Történt 1-2 dolog azóta. Március végén sikerült megszabadulnom a cukiból. A munkarészét sajnálom, de azt, hogy nem kaptunk időben fizut, azt nem. Most egy helyen dolgozunk Attimmal és mindig időben van fizu, ami nem mindegy. Immáron március vége óta, tehát kb. 5 hónapja dolgozom itt, nem rossz, bár kicsit fárasztó. Volt 2 hét leállásunk, ez idő alatt elmentünk nyaralni. Horvátországban voltunk a Rab szigeten. Nagyon jó volt. A tenger hiányzik nagyon!  De valóban úgy van, hogy szombaton a nagy tumultusban se oda menni nem szabad, se eljönni onnan nem szabad. Őrület, hogy mennyit kell várni a kompra, ami átviszi az embert a túlpartra. Hát ezt nem kívánom senkinek sem! Az egész út 5-6 óra lenne, forgalomtól és megállástól függően. Így hogy szombaton jöttünk el, beletelt 5 óra kompra várásra, 3,5 km-es kocsisor volt. Aztán a kapuknál 1-1,5 órát vártunk, aztán meg még 6 óra hazafele(megállással). Durva volt, azt hittük sose érünk már haza. Az utazástól meg az alig evéstől meg annyira fájt a fejem, hogy elmondani se tudom. Nagyon odavoltam. Fúúúúúúúúúúúúúúúú. :s egyébként tényleg nagyon jó volt a nyaralás. Egy dolog nem tetszik a Rab szigetben, vagyis kettő. Az egyik a közlekedés a másik meg hogy minden egymásra van építve, keskenyek az utak, az épületek kicentizve. Nagyjából ennyi. Majd lesznek képek, de az az iwiwen és a facebookon lesz megtalálható.

 

Mit is írjak még?! Július 26-án autó tulajdonos lettem. Vételeztem egy Suzuki swift-et, kicsi piroskát, 5 ajtós, már nem fiatal, de jó állapotú. Újra tanulok vezetni, 7 év kihagyás után. Mit szóltok hozzá? Meglepődtetek, mi? :) Még én is:) sose hittem volna, hogy nekem valaha lesz egy akármilyen autóm. Most már  csak gyakorolni kell, aztán majdcsak újra menni fog:)

 

Egyébként a tesóm is autótulajdonos lett pár nappal utánam:) Neki egy Opel corsa-ja van:) Bár ő azért szokott vezetni egyébként is:)

 

Éjszakásak vagyunk, lassan elmegyek hajat mosni, aztán nem sokára meló. A tegnap éjszakát nagyon nehezen bírtam, annyira álmos voltam meg fáradt, hogy húh. 9 órát aludtam reggeltől, de nagyon rám is fért:)

 

A héten kéne mennem fogröntgenre, fájdogál az egyik fogam. Vagyis az egyikkel elmentem a dokihoz(nagyon nehéz volt), hogy ha megyünk horvátokhoz, akkor majd ne fájjon, mondjon rá valamit.. na, ja de horvátoknál rihtig nem az fájt, amivel dokihoz mentem. Úgyhogy kész vagyok! :S

 

No, röviden tömören ennyi. Lehet még kihagytam egy csomó mindent, de hirtelen most ezek jutottak eszembe. Aztán ha eszembe jut még valami, majd írok..

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr863171617

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni-Lili 2011.08.30. 20:45:32

Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :)


süti beállítások módosítása