Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Újra itt, készülődés, sürgés, forgás..

2010.12.23. 19:44 - Jajus

Most milyen gyors vagyok.. nem?

Nos, az ájéndékokat tegnap mindet becsomagoltam, ezzel megvagyunk. Aztán tegnap délután hazamentünk, otthon még sütöttem és hasonlók. Csináltam egy rizses sütikét, egy tortát,  linzert és melbát. 4 félét, szerintem ez bőven elég. A sütik egy részét ma fejeztem be. Aztán tesóm még hajat festett nekem, majd vágott, ekkor már legalább este 5 volt. Aztán hamar pakolás, majd autó, irány a mamához, kivittem neki a 2 db Vitaliont(ezt szedi a cukrára). Adott pénzt a névnapomra(nagyon jól jött). Ajándékot már nem igazán szokott vételezni, mert úgy gondolja, hogy inkább vegyek azt amit akarok és akkor amikor nekem szükségem van rá. Olyan 6 körül jöttünk el a mamától , majd irány Mór. Most itt vagyunk, aztán 25.-én megyünk ismét haza(ajándékozás, közös kaja), de este meg már vissza, mert Attiméknál 26.-án családi összejövetel lesz. Sütés-főzés, ajándékozás, beszélgetés, csak úgy együtt. Kb. így telik majd a Karácsony. Sütés-főzés, jövés-menés, ide-oda.

 

Bírtam.. tesóm ma megkérdezte, hogy nem vagyok-e kíváncsi, hogy vajon mit kapok. Á, mondom én nem(persze, hogy igen, azért én is kivi vagyok). De megszólalt a lyuk a gödörből:D  ő már nagyon kíváncsi:D Aztán mondtam neki, hogy 25-éig ki kell bírnia, mert csak akkor megyünk haza:D Aztán mondta, hogy hát nincs mit tenni, kibírja ezt a 2 napot még:D

 

Otthon már készen van a fa, a karifa:) Attimmal ma feldíszítettük ebéd és hajfestés közben. Viszont Attiméknál még van 2, amit puccba kell vágni:) Szeretek fát díszíteni. Ti is?:)  Aztán még holnap felsöprentés, felmossantás és készen van minden. Jöhet a Jézuska:D Attimmal idén egymásnak semmit sem vételeztünk, mert nem.., ezt majd talán egy kövi írásomban megírom..

 

No, jól van, egyenlőre ennyit. Majd aztán még valamikor írok.

Mindenkinek Kellemes Ünnepeket Kívánok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr572535347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása