Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Utóbbi napok..

2010.03.15. 19:54 - Jajus

Lássuk csak, ismét eltelt a hétvége, azért most kicsit hosszabb volt, mint úgy egyébként szokott..  Mióta melózok nem tudom miért, de sokkal gyorsabban telnek a napok. Mondhatni rohannak. Míg nem melóztam, addig meg csak ballagtak a napok, bár akkor sem unatkoztam sosem:)

 

Alig 1 órája értem haza Mórról, Attim a héten éjszakás lesz. Eddig ugyan 2 szakba járt, de most beosztották 3-ba. Ő szereti, legalábbis azt mondja, hogy szeret éjszaka menni. Napközben ő ossza be az idejét, akkor alszik amikor akar:) Anno régen én is mentem diákmunkára az Auchan-ba. Kőkeményen leltároztunk! Hú, de nagyon izgi volt..  harisnyákat méret, 2-3 féle szám, szín szerint rakni..

 

Attim gépe igencsak belassult legalább 10 percbe telt, mire behozott 1-1 oldalt.. , aztán tegnap elindítottuk az írtót este olyan fél 7 körül..  Éjjel 2-ig bírtam cérnával, akkor járt 99 százaléknál. Gondoltam most már csak végez, aztán kikapcsolhatom. Hát persze, hogy nem, így 2-kor én is lefeküdtem, aztán reggel fél 6-kor ébredtem, megnéztem mi a helyzet és akkor végzett. Bő 11 óra kellett neki az írtáshoz. Nem semmi! :S Még jó, hogy nem vártam meg mire végez:D  Persze Attim akkor már legalább bő 3 órát szunyókált, mire én lefeküdtem:)  Én voltam a gépfelügyelő:D  Megjegyzem, már most simán el tudnék aludni:D

 

Hirtelen nem is tudom, hogy említettem-e, hogy egyik barátnőmet műtötték a múlt héten szerdán. Már otthon van és gyógyulgat, holnap megy varratszedésre. Majd valamelyik nap meglátogatom. Mielőbbi gyógyulást neki!

 

Attim tesójának(Tibinek) nagyobbik fiának volt tegnap tartva a névnapja. Ott voltunk náluk kb. déltől.   Háááát, nem úsztam meg a Martinnal való játszást( ő a kisebbik fiuk, 5 éves lesz).  :)  Társasoztam vele, olyan jól tud malmozni, hogy az valami hihetetlen! Aztán játszottunk valami új szabályos társast, aminek a szabályait ő maga találta ki(úgy,hogy mindig ő nyerjen):) , aztán markolós autókkal játszottunk, majd plüss kigyóval.  Rám pakolta az összes létező párnát, ami a szobában volt:) szinte betemetettt velük:D   Elég viccesen festhettem annyi párnával magamon:D

 

Most egyenlőre mást nem írok, hirtelen ennyi, ami eszembe jut, de majd legközelebb..

 

Ááááááááááááááá, egy fontos dolog.. a hátam már nem fáj. A nyakam még fáj kicsit néha, de az már elviselhető:) 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr941842143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása