Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Mire vetemedtem..

2010.03.21. 22:44 - Jajus

Kezdek alig magamra ismerni.. képzeljétek el, ma arra vetemedtem, hogy megnéztem a Harry Potter 1-2-t.  Még sose láttam egyetlen egy részét sem. Sőt! Még csak jelenetet sem egészen tegnapig. Tegnap adták az első részét, és láttam  a közepéből kb. 15 percet. Most jön a lényeg: el kezdett érdekelni...   Aztán ma mondtam Attimnak, hogy mi lenne, ha megnéznénk elejétől végéig az első részt legalább.  Úgy is lett, de utána jött a 2. rész is:)  A többire sajnos már nem volt idő, de majd a jövő héten! Viszont olvasásra bizti nem tudnám rávenni magam, az valahogy nem köt le. Nem csak a Potter-es könyvek, hanem úgy egyébként se szeretek olvasni. Az valahogy nem nekem való:)

Bevallom nem hittem volna, hogy én egyszer megfogom nézni, valahogy nekem nem volt szimpi.  Ugyanígy voltam Narnia-val is, azt se láttam nagyon sokáig, végül megnéztük azt is és az is határozottan tetszik, jó kis film:) Összegezve a dolgot, ma igencsak meglepődtem magamon:D Gondoltátok volna?! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr711857986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni-Lili 2010.03.22. 21:58:26

Pedig az olvasással is így lennél... ha ráéreznél az ízére, abba se tudnád hagyni. :D Egyszer próbáld ki... csak a kedvemért. :)

Jajus 2010.03.24. 22:37:15

Olvasni sose szerettem, nem köt le, nem nekem való:) Helyette inkább főzök vagy sütök valamit, azzal jobban elvagyok:) Bár igazából bármi más jöhet, csak olvasni ne kelljen:D de talán majd egyszer.. talán..


süti beállítások módosítása