Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Az utóbbi pár nap

2010.08.06. 21:34 - Jajus

Nos.. igazából túl sok dolog nem történt. Vagyis azért mégis.. mindjárt meg is írom nektek:)

Arra bizti emlékeztek, hogy elpusztult Lédi névre hallgató kutyusunk.  2 hete viszont már új kutyusunk van, kis kölyök kutyus. Moszkvai őrkutya a fajtája. Nagyon szép, helyes és okos kutyus.  Augusztus 10-én lesz 4 hónapos és már most ülve a térdemet simán felülmúlja:D Persze a régi kutyust se felejtettük el, hiszen az új kutyust is Lédinek hívják:) és már hallgat is a nevére:)

 

A másik dolog meg.. volt 3 kiscicánk. Szerencsére találtunk nekik gazdit és egy helyre kerültek:)  Remélem jól érzik majd magukat az új helyükön és úgy szeretik majd őket, mint ahogy mi szeretjük őket. Az  egyiket betanítottam valami hihetetlen módon hízelegni:)  Ja és képzeljétek a szobakutyusunknak megindult a teje. Kölyke nincs és nem is lesz. A kiscicák néha-néha szívták a cickóit mikor nem vettük észre és láss csodát.. megindult a teje a Pintyőnek. Én azt hittem meg hát mindenki azt hitte, hogy csak akkor jön a tej, ha vannak kölykök vagy lesznek. Hát ez téves dolog, mert szívás útján is simán jön..folydogál. Ha eddig ezt ti  sem tudtátok, akkor most már tudjátok:)

 

Aztán a jövő héten szabizok. Irány a Kvarner-öböl, azaz Horvátország. Már alig várom! :) Gondolhatjátok:)  Vettem egy 8 gigás memóriakártyát a fényképezőbe, tehát kép lesz az tuti! No meg ott van a 2 telefon, meg még hoznak a többiek is gépet, tehát fényképezés megoldva:) Már csak azt remélem, hogy rengeteg dolog meg tudunk nézni, nagyon kivi vagyok. Sosem voltam még horvátoknál, képek alapján rettentően tetszik! No, de majd mesélek, ha visszatértem.

Holnap még dolgozom, úgyhogy megyek is, mert mindjárt reggel van..

Jó éjt mindenkinek!  Sziasztok!

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr102204447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása