Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Új szekrény..

2009.12.15. 12:15 - Jajus

Sziasztok! Ismét itt vagyok! :)  A hétvégén arra jutottam, hogy kellene még 1 elem a szekrénysoromhoz. Megint ott tartok, hogy nem férnek el a cuccaim. Attim eredeti foglalkozása asztalos.. a hétvégén nálunk voltunk, már le is mért mindent, megrajzolta és hasonlók. Az ágyam jobb oldalán már van egy szekrény, amit szintén ő alkotott meg nekem. Most lesz egy a bal oldalán is, annyiban fog különbözni, hogy L alakú lesz, sarokra lehet tenni. Először csak egy simára gondoltam a fal mellé, de ha L alakú lesz, akkor  több lesz a pakolási lehetőség, ami nekem csak jó! :) Rengeteg cuccom van, amit el kell rakjak. Vasárnap mentünk Mórra, nézegettem a BauMax-os újságot, nini és mit láttak szemeim?? Fehér bútorlap akciósan dec. 15-ig. Aznap meg 13.-a  volt.. ojjaj mondom.. hamar megkéne rendelni a bútorlapot.  Attim leírta az adatokat egy lapra, amiket rendelni kell és méretre vágatni. Tegnap reggel lebeszéltem apuval, hogy délutána irány Szfvár. Úgy is volt. Hazaért apu du. 3-ra, autóba huppatunk és már mentünk is. Persze előtte felhívtam őket, hogy ha még tegnap megrendelem, akkor annyi lesz-e még.. biztos, ami biztos.. mondták, hogy igen, de most nincs raktáron, lehet hogy majd csak januárban lesz. Ez meg szinte mindegy már nekem, a lényeg, hogy kifizettem, nem emelkedik az ára.  :) Adtam meg telefonszámot, ha leszabtak minden és készen van, akkor hívnak, hogy mehetünk érte. Készülhet a szekrénysorom következő eleme:) De jó is lesz! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr201599535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása