Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Ami éppen eszembe jut..

2009.12.08. 22:12 - Jajus

 

Azért adtam ezt a címet, mert most mindenfélét fogok írni, vagyis ezt terveztem:D de hogy mi lesz belőle?! hát... :)

 

A hétvége nagyon gyorsan eltelt, főleg így betegen. Kicsit legyengültem, mert nem igazán kívántam a kaját. Ami nem látszik rajtam, hogy alig ettem:) Csak muszájból ettem 1-2 falatot, hogy ne fájjon a fejem. Viszont már egész jól vagyok vagyis jól lennék, ha nem lenne még  kicsit rekedt a hangom és nem fújnám még néha-néha az orrom. De! Már határozottan sokkal jobban vagyok. A torkom egyáltalán nem fáj, hideget azóta nem ittam. Egyenlőre! Még kicsit hanyagolom! Pedig a hideg ásványvíznél(bubis) nincs is jobb! És persze, hogy üvegből!!! Az ágyam mellett mindig van egy üveggel..

 

Tegnap feldíszítettük a ház előtti tujákat. Most ilyen csillivilli lett:) szerintem nagyon szép. 40-es égősor van rajta, amit tesóm kevesel, úgyhogy lehet, hogy vételezik nagyobbat. Szerintem szuperjó, de hát ha akarja, majd kicseréli.  A csatornához is szoktunk tenni zöld fényt, csak még nem jutottunk el addig, mert egész nap esett és még esik is az eső. Idén a Mikulást nem raktam az ablakhoz, igazából nem tudom hova rögzíteni. Meg mutterom szerint már nem vagyunk gyerekek és ne is rakjam ki. Aztán mondtam neki, hogy engem aztán nem érdekel, hogy ki mit gondol. Kirakom és kész, szerintem nem függ össze a gyerekséggel.  Csak még ki kell agyalnom, hogy hogyan is?! Nehéz dió lesz, de Karácsonyig csak kitalálom:D  nálam nem számít, hogy Mikuláskor kéne kitenni, ez sem érdekel. Akkor rakom ki, amikor akarom vagy időm van rá. :) Na, erről ennyit! :)

 

Holnap megyek szemészhez Szfvárra. Kicsit félek, hogy megint romlott a szemem. Mondjuk tuti romlott, hiszen 5 éve kb. szemész közelében se voltam. Amikor elmentem, akkor meg 30. lettem volna, azt meg tuti nem várom meg, mert kész kínszenvedés. Másnapra se végeztem volna.  A tesómtól kapok új szemcsit Karácsonyra, axa kártya segítségével. Most bizti eszetekbe jut, hogy na és miért nem kontaktlencsét veszek, mert hogy az kényelmesebb meg ilyenek. Hát lehet másnak kényelmes, de nekem nem. Volt már nekem is, de nem tudtam elviselni. Meg én nem vacakolok a betétellel reggelente, ahhoz nekem nincs idegzetem! A szemcsi sokkal egyszerűbb! Csak felteszem és kész. Meg a másik.. nekem a szemcsi igenis jól áll! Anélkül félkésznek érzem magam. Szemcsivel vagyok teljes, attól vagyok én:) már az életem része vagy 15 éve kb.  Úgyhogy majd meglátjuk, hogy mi lesz holnap..

 

Ma egész nap esik az eső, már kezdem unni. Egész nap olyan sötét volt, mintha már esteledett volna! Nem szeretem! Apu szerint ez a mennyiség hónak indult, csak közben meggondolta magát..   Szerintetek lesz hó Karácsonyra?

 

Még be kell szerezni 1-2 ajándékot. Valszeg a héten meg a jövő héten ez is meglesz ejtve, be lesz szerezve. 

 

Ma is kiválogattunk egy szekrényt ruha ügyben. Beletettük egy zsákba és holnap visszük a fehérvári nagy Tesco előtti konténerbe. Valakinek vagy valakiknek biztos jól jön majd. Van benne mindenféle, kabátok, szoknyák, felsők és hasonló dolgok. Használják egészséggel! 

Ma hirtelen ennyire futotta, majd még írok valamikor.. :)

 

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr141584696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása