Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

A mai nap

2009.11.25. 22:35 - Jajus

Lássuk csak..  Reggel mosogatással indult a nap, mert tegnap már nem volt erőm hozzá. Még mosogatás előtt vettem ki a fagyból húst. Kiolvasztottam, felvágtam, sóztam, borsoztam, kicsit állni hagytam. Vágtam hagymát, kicsit megfonnyasztottam, majd ráment a husika. Néha-néha kevergettem, tettem hozzá pici vizet és ez úgy elvolt magában. Aztán később még tettem hozzá némi fűszert, ha már megpuhult a hús. Ekkorra már a víz is eltűnt róla. Kisütöttem a kockára vágott burgeszt és összekevertem a hússal. Gondolom már rájöttetek, hogy mi is volt ez:)  Hát Brassói:)  Legalábbis az én képzeletemben így néz ki.  Minden kaját csak elképzelek, hogy vajon hogy készülhet és megcsinálom. Összekombinálom a dolgokat. Szakácskönyv max. kíváncsiságból kerül a kezembe meg esetleg ha végképp lövésem sincs arról a kajáról, amit készíteni szeretnék. Ez meg nagyon ritkán van, szinte soha. Ez valahogy csak úgy jön, mármint, hogy mit hogyan merre meddig keverni, kutyulni és mivel.  Na jó.. azért szoktam innen-onnan ellesni dolgokat, többek között mamáimtól anno, no meg a Paprika tévét nézem néha-néha. Innen is merítek ötleteket. :) Visszatérve.. a míg a hús puhult, felmostam és hasonlók. A szobámban pedig portalanítottam, de még mindig van mit. Elég sok polcom van és elég sok rajta a "csetresz". Nem tehetek róla, de nagyon szeretem a delfines dolgokat, az elefántokat, bögréket, mécseseket és efféle dolgokat. Ezek mind ott vírítanak a polcokon.. gondolhatjátok milyen jó mikor egyesével kell portalanítani :) :D  De mindegy! megéri! Akkor is kellenek, ennyit megér! :)  Aztán megint mosogattam, mert aki főz az alkot mosatlant is, legalábbis a legtöbbünk.  Ekkor már du. volt. Negyed 3 körül odatettem a burgeszt sülni, hogy mire hazaér a família, tudjanak frissen enni. Mindenkinek nagyon ízlett, kb. 1 adagra való maradt, amit betettem a hűtőbe.  De, hogy holnap mit főzök azt nem tudom, majd megálmodom :) Jó éjt mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr611552816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása