Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Pakolás, rendrakás

2010.02.01. 11:10 - Jajus

A hétvégén teljesen készen lett a szekrénysorom újabb eleme. Már a helyén is van szombat este óta. Ma nekiláttam a pakolásnak, hát nagyon lassan megy. Remélem így már mindennek lesz helye.. vannak ilyen-olyan készleteim(pohár,tányér,jénai, egyebek), amik dobozban vannak(még nem voltak használva), azokat is eltudtam tenni a szekrény mélyére.  Némelyik eddig is ott volt, de most végre mindent elraktam:)  Most derül csak ki, hogy mennyi ruhám van! Nem gondoltam volna. Egész meglepődtem! Ruha hegyek, de komolyan!, szó szerint! Most azokat is rendszerezem újból. Amit tuti, hogy nem veszek fel, azt szanálom, legalább nem foglal helyet. No meg különféle krémek, parfümök, kencék. Ezeket is szanálnom kéne, aminek lejárt a szavideje, ki kellene dobni, legalább az olyat, amit bizti nem lehet elhasználni.  Ahogy elnézem  a dolgot, nagyon úgy néz ki a helyzet, hogy még holnap is pakolni fogok.. 

 

Az út jeges, hideg van, de süt a nap.  Talán olvad majd kicsit, legalábbis remélem!!! Az előrejelzések szerint még igencsak hidegek lesznek az éjszakák:S meg havat is mond:S  Szuper! :S Apuék ma elmentek fáért, ugyan van még tüzifánk, de azért elmentek és hoztak még. Már csak összekell hasogatni a hasogatóval. Az meg már a legkevesebb, hamar megy. Még én is simán megcsinálom:)  Sőt! még a tesóm is! :)

 

Kicsit náthás lettem. Más bajom nincs, csak néha-néha fújom az orrom. Remélem ennél komolyabb nem lesz, mert nem akarok beteg lenni. Habár ez nem akarat kérdése.. szokták mondani.. 

 

A hétvége nagyon jó volt, csak kár, hogy olyan rövid! :(  Tudom-tudom, mindig ezt írom, hogy rövid, de mit csináljak, ha tényleg rövid?! :S  No most befejezem, megyek pakolászok még egy kicsit, aztán lassan meló.

 

Szép napot!

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr541719092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni-Lili 2010.02.01. 15:30:01

Olyan jó olvasni...valahogy kiegyensúlyozottnak tűnsz. Bár én is így érezném magam végre.


süti beállítások módosítása