Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Ez is meg az is, mindenféle, ami jön

2010.01.21. 21:02 - Jajus

Címkék: hétvége alvás

Ismét hamar reggel lett.. ébredtem 6 előtt 10 perccel, mire 6-kor sikerült felkelnem:) mondanom se kell, elég nehéz volt:) Aztán kimentem, apu már felkelt, hozott be fát. Erre azzal fogadott, hogy megint behavaztunk. Á, mondom ezt nem hiszem el! Tegnap még sport cipőben mentem erre-arra és nehogy már, hogy megint csizmára kelljen váltanom.. hát de tényleg esett, úgyhogy ismét csizma:S  És még mindig esik. Ma szinte egyfolytában csak havazik. Nem emléxem, hogy hallottam volna a hírekben, hogy havazás jön..  No, de mindegy. Nincs mit tenni, így legalább talán nem április környékén fog esni(remélhetőleg).

 

Holnap reggel megnézem, azaz remélhetőleg megdögönyözöm egy ismerősöm kölyök kutyusát. Már csak 1 van nekik, úgyhogy ezt nem lehet kihagyni, hogy ne dögönyözzem kicsit:) Bernipásztor a kutyus és nagyon ari! :) Az udvarban már láttam őket, mikor még többen voltak..  Anno régen nekünk is volt 8 kiskutyusunk, bernáthegyi-kuvasz keverékek. Aztán meg 7, 5 mikor mennyi. Nagyon csíptem mikor ott ugráltak körülöttem:) De jó is volt! :)  Jó sokat ettek olyan sokan:D Volt mikor már hajnalban felkeltem megetetni őket, amikor az anyjuknak(Lédinek) már nem volt elég teje. No meg egy idő után a kutyusoknak foguk is van és az anyjuk már nem engedi őket szopni..  Most van egy bernáthegyi-kuvasz kutyusunk és egy tibeti spániel. Nagyon aranyosak! :) Olyanok, mint Dávid és Góliát:D  

 

Holnap még munka, aztán hétvégén pihenés. Na most kicsit túloztam a pihenéssel kapcsolatban:)  Persze azért megpróbálok azt is kicsit:) Jó lenne jól kialudni magam:) Viszont azt hiszem ez áttolódik a jövő hétre:)  Szombaton tevékenykedem ezt-azt, meg jönnek Attimék(Attim, anyuja, tesója). Nagy munkában leszünk husikát alkotunk, amiből kolbi lesz:)  Ezzel elleszünk egy darabig. Aztán Attim marad, anyujáék meg mennek Mórra. Vasárnap pedig irány Veszprém! Először is a piac! Aztán pedig az OBI!  Ez csak akkor ha az időjárás nem szól közbe, de nagyon remélem, hogy nem fog:) mert én már nagyon mennék. Múltkor láttam egy készletet a piacon és már nagyon bánom, hogy akkor nem vettem meg. Van egy olyan érzésem, hogy mire most megyünk már nem lesz meg, valaki elvitte:(  Ha az nem lesz, akkor nézek valami más szuper jó dolgot:)

 

Húha, hát nem kicsit vagyok álmos:S Tudnék aludni! :) Lassan megyek pancs, aztán kicsit nézem a tv-t, bár azt se tudom, hogy vajon lesz-e valami jó film vagy sem. Aztán már lassan fél 11 és jön Attim, azaz hazaér és jön géphez:) Most délutános és ilyenkor megszoktam várni, beszélünk kicsit msn-en is. Napközben meg telefóniázunk:)  

 

Jó éjt mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr1001691265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása