Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Ez is, az is, mindenféle

2010.01.15. 19:59 - Jajus

No végre eljutottunk odáig, hogy készen van az előtér. .   most a két szoba közötti rész van porondon, akkora kupi van, hogy az valami hihetetlen! :D  Vettünk egy kályhát  a két szoba közé(olyan kandalló félét), mert ha tesóm se és én se vagyunk itthon, akkor anyuéknak nem kell központi fűtés, mert akkor minek fűtsék az egész lakást?! De nem? Így legalább lehet spórolni kicsit a fával..  Napközben meg ha főzés van, akkor nincs hideg az étkezőben és a főzőfülkében sem, sőt a fürdőben sem.  Remélhetőleg nagyon jól fog szuperálni! Megkérdeztünk pár emberkét, akiknek már van ilyen régóta és azt mondták, hogy szuper jóóóóóóóóóó!  :)

 

Ma is elfáradtam, vagyis a héten.  Hétvégén majd pihenek, vagyis megpróbálok, legalább egy kicsit:)

 

Holnap megyek Mórra:) már alig várom! Attim melózik holnap, nekem meg még akad 1-2 dolgom, így csak holnap megyek. Eredetiben ma mentem volna. Aztán majd vasárnap este jövök, mert hétfőn meló. 

 

Vasárnap megyünk Attim tesójának(Tibinek) nagyobbik fiának a szülinapjára. Én csinálom neki a tortát:) Nem tudom már, hogy mit írtam és mit nem, de cukrász vagyok:) így érthető a dolog, nem? :)  Nagyon szeretek sütni! Habár főzni is! Bármelyik jöhet! :)  Ez afféle hobbi is, mármint a sütés, főzés. Engem nem lehet rávenni, hogy pl. hobbiképpen olvassak.. á nem, azt nem nekem találták ki:D abban számomra nincs semmi izgi! :D

 

Arra jutottam, hogy kellene ismét fogyózni. Csak ne lenne olyan nehéz.. gondoltam erre a 90 napos fogyira, ezt még sose próbáltam. Próbálta már valaki közületek? Milyen eredménnyel? Utána megmaradt a súlyotok vagy több lett ismét?

El sem hiszitek, hogy mennyire szeretnék fogyni úgy kb. 30 kg-ot. Persze egy 50-es se vetnék meg, csak az már nagyon sok lenne így hirtelen.  Jaj, csak lenne hozzá kitartásom..  de jó is lenne!  Úgy irigylem azokat, akiket folyamatosan mutogatnak, hogy hú ő ennyit fogyott a másik meg annyit.  Jujj, de jó is lenne! Kezdetnek akár 5 kg-al is beérném. :)

Elég nehéz eset vagyok.. nem eszem zöldséget, nem szeretem kimondottan egyiket sem. Valahogy megvagyok nélkülük, nagy ritkán 1-szer 1 évben eszem 1 koktél paradicsomot, ennyit a paradicsomról.. és a többi zöldséggel is kb. így állok.. így aztán nehéz fogyózni.. milyen jó azoknak, akik imádják a mindenféle salátát és bármikor, bárhol megtudják enni.  A gyümölcsöket szeretem:) azt azért eszem:) Viszont pl. banán csak is zöld banán vagy alig sárga jöhet szóba. :D

No, most befejezem, kellene valami vacsi után nézni..  Szép estét!

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr251675374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása