Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Digi

2010.01.11. 19:34 - Jajus

Címkék: teszt digi

Már van Nóta tv, de nem mindenkinél.. már van Muzsika tv, de valami kód kell hozzá..  Nem értem, hogy miért nem lehet úgy, hogy beállítás vagy kód nélkül működjön valami. Viszont erre is bizti van valami jó magyarázat-- gondolom én.  Mindenesetre nem bánnám, ha lenne mindegyik nálunk:)  Nekem mindegy milyen zene, csak zene legyen. Persze van határ is.. mert ha valamit túl sokáig kell hallgatnom, akkor kicsit besokallok:D elkapcsolás lesz a vége:D

 

Ma ismét sikerült elfáradnom. Nem tudom írtam-e már, hogy mit melózok. Asszem még nem írtam. Nos, takarítok!!! Takarítónő lettem érettségivel és 2 szakmával.  Viszont úgy gondolom, hogy manapság az a fontos, hogy legyen valami meló, mindent el kell fogadni. :) Na jó, azért vannak határok. Viszont ezen a takarításos dolgon egy percet se haboztam, rögtön igent mondtam, vállaltam:)

Múlt héten voltam a munkaügyiben és enyhén szólva elkeserítő volt látni, hogy mennyi ember munkanélküli. Remélhetőleg hamar javul a helyzet és minden visszaáll eredetibe vagy legalább hasonló helyzetbe. 

 

Vettem tesztelni Spar-ban spagetti alapot(viszonylag olcsót), valamelyik héten kikéne próbálni, mert ha nem jó, akkor többet nem veszek. Viszont ha jó és finom, akkor olyat fogok venni, mert azért mégse közel 300 Ft, mint a M. vagy a K.

Kellene valamit kezdenem a réteslapokkal is, mert hamarosan lejár a szavidejük és valahogy nem szeretném kidobni.  Bár néha még szavidő lejárta után sincs semmi baja. Ez persze változó.  Már el is döntöttem, hogy holnap habart burgeszleves lesz mellé pedig rétes. Milyen töltelékkel még nem tudom, de holnapig még megálmodom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr321664333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reni-Lili 2010.01.12. 08:58:56

Küldj nekem iiiiiiiis!! :D

Jajus 2010.01.12. 10:25:00

Mit? Levest vagy rétest? Vagy mindkettőt? :D


süti beállítások módosítása