Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Rövid hétvége:( egyebek

2010.01.10. 15:22 - Jajus

Címkék: hétvége auchan kik

Péntek óta Attimnál vagyok, sajnos most nagyon rövidke volt a hétvége. Ma este már megyek haza:( holnap reggel nyitnom kell melóhelyen. Emiatt a hétvégék nagy része igencsak rövidke lesz:( valamit valamiért..

 

Tegnap voltunk az Auchanba Fehérváron. Az valami iszonyat, ami ott volt. Komolyan mondom, még durvább volt a tömeg, mint Karácsonykor!!! Eszméletlen volt! Alig találtunk parkolóhelyet..  Nem vettünk sokmindent , csak kutyakaját (15 kg-osat és 8 konzervet nagyot), tejet(4 karton), tejfölt(4 db nagyot), zsemlét(10 db), felvágottat(1 rúddal), hólapátot, 2 nyelet, kutyaszalámit(3-at), sztem mást nem is, és mindez közel 22.000 Ft volt:S  durva, mi? Őrület, hogy milyen árak vannak! Nagy téli leárazás volt (ruhákra értve), mi nem igen néztünk körül, mert még mentünk 1-2 helyre:) 

Ha már egyszer ott jártunk, mármint Fehérváron, akkor ugye elengedhetetlen, hogy  ne menjünk be a KIK-be!  Még ha nem óhajtok semmit se venni, akkor is benézek! Egyszerűen oda muszáj, nem lehet kihagyni! :) Mondjuk most okkal mentünk be. Attim névnapja volt, ott vételeztem neki egy felsőt meg meghívtam egy mekis kajcsira:) 

KIK-re visszatérve tavaly voltunk Cserszegtomajon. Tomajtól nem messze van  Keszthely, ott nyílt akkortájt egy Park Center, olyan, amilyen Fehérváron is van, meg több nagyvárosban is. Akkora szerencsénk volt, hogy a Kik pont aznap nyitott meg, amikor mi mentünk. Délután bementünk csak úgy kíváncsiságból.. és mit láttak szemeink.. rengeteg ruha volt 300 Ft.  Ez halál komoly! 300 Ft volt darabja a nyitás miatt.. Hát nekem több se kellett.. gondolhatjátok!!! :D Kihasználtam rendesen a helyzetet! :) Vettem legalább 20 felsőt, ha nem többet! Attimnak is vettem ha jól emléxem vagy 5-öt. Egyikőnk se vékonyka, így persze hogy kaptunk az alkalmon és megvettünk mindent, ami tetszik no meg jó:)  Azóta is emlegetjük azt a napot! Olyan jó vételt azóta se sikerült lebonyolítanunk. Viszont a KIK még mindig olcsóbb, mint a piac..  A KIK-ben már 3000-ért kapok felsőt, de a piacon 4500 a legalacsonyabb ár..  így egyértelmű, hogy KIK és nem piac meg egyebek.. nekem is 1500 Ft az 1500 Ft. Ahhoz még teszek kicsit és már megkapom a 2. felsőt..  Mindenkinek tudom ajánlani a KIK-et én nagyon megvagyok vele elégedve. No ennyit erről! :)

 

Szép napot mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr351661309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása