Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Szemésznél..

2009.12.10. 12:43 - Jajus

Nos, mint azt már említettem, tegnap voltam szemésznél. Be kell valljam, hogy már elég régen nem voltam. Legalább 3-4-5 éve, de inkább utóbbi kettő!  Mindenkinek tudom ajánlani ezt a doktornőt, nagyon kedves volt. Egy vizsgálat 2500 Ft lenne, de mivel én csináltattam szemcsit is, így a vizsgálat "ingyen" volt..  Én általában egy gombóccal a torkomban szoktam szemészetre menni, de most egyáltalán nem voltam így. Előtt tesóm mondta, hogy szerinte nagyon rendes, kedves a doktornő és valóban így volt, ahogy azt már írtam is. No, megvizsgálta a szememet. A bal szemem romlott egy negyedet a 4-5 év alatt, ami azt jelenti, hogy ilyen kicsit romlás szinte semmi. Gondolhatjátok, hogy hogy örültem!! :) Eddig akárhányszor mentem, mindig az volt, hogy vagy 1 -et romlott vagy közel 1-et mindegyik. Úgyhogy majdnem kiugrottam a bőrőmből:)  Tesóm egészségkártyájára lett véve a szemcsim.  Azt mondta, hogyha lesznek viszonylag olcsó keretek, akkor kapok keretet is:) Voltak keretek, úgy kb. 10.000.-től a csillagos egekig!  Az én keretem 16.000  Ft.  Szerintem nagyon jól néz ki, piros maga a keret, megy a hajamhoz is:) Úgyhogy a szemcsim kerettel mindennel együtt 63500 Ft. Igen-igen.. egy szavam se lehet.. nagyon jófej volt a tesóm. Nekem sose lenne ennyi pénzem egy szemüvegre.  Ja és ami a lényeg.. vékonyított lencse lesz benne:) így nem leszek szódásszifon..  Van valami 1,6-os vékonyítás, ami 20 %-os. És van 1,67-es, ami pedig 40 %-ban vékonyít. Nekem a 40 %-os lesz, tesóm azt választotta. :)  A két lencse 45.000 Ft így, erre jön a keret és csiszolási díj.. Szóval nem olcsó mulatság.. :S  Viszont nagyon örülök, hogy lesz új szemüm :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr811588040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása