Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Hihetetlen és igazságtalan szomorú dolog

2010.06.04. 22:09 - Jajus

Címkék: halál szomorúság igazságtalanság érthetetlenség

Szomorú és sajnálatos dolog történt, számomra hihetetlen, de nagyon. Egyszerűen nem térek magamhoz.

Hívott Ani délelőtt. Aniról tudni kell, hogy Reni-Lilike anyukájának a testvére.  Úgy mutatkozott be, hogy Anita vagyok. Hirtelen nem tudtam, hogy melyik Anita, mert szám nélkül hívott. Aztán rájöttem, mert hallottam a háttérben gyerkőc nyöszörgést. Így tudtam meg végül, hogy melyik Anita. Rákérdezni nem mertem, hogy melyik Anita ő. A lényeg, hogy rájöttem. Afelől érdeklődött, hogy mit tudok Ancsáról(aki a húgom, 23 éves), mert hogy hívta, de nem veszi fel meg semmi. Mondtam neki, hogy melózik és nem tudja felvenni a telót. Megköszönte az infót, majd elköszöntünk és végül letettük.  Aztán alig fél óra múlva hívott az anyu. Mondta, hogy meghalt a Jancsi bácsi, aki a tesóm apósa.  Dolgoztam, éppen szeleteltem Zserbót, mikor hívott. Egyszerűen nem akartam elhinni, 2-szer is visszakérdeztem.  Mondta, hogy igaz. Tüdőembóliát kapott, azonnal meghalt. Nem tudták újra éleszteni sajnos.  Tudjátok szerintem nincs igazság a Földön. Nem volt idős, nem volt beteg, szorgos, dolgos ember volt és mégis elment. Nem tudom felfogni, kész vagyok. Van két gyönyörű unokája, most nekik is pl. mit lehet mondani, volt papa, nincs papa, elment, fentről néz le rátok?! Vagy mit?!  A felnőtt még csak-csak felfogja idővel, rengeteg idővel, de két pici gyerkek?!

Itt voltak tesómék. Elvitték a szivattyút, mert a Janiéknál tele van a pince az akna meg még valami vízzel(ami most nem jut eszembe). Nem láttam szemtől szemben a Janit.  Igazából nem tudtam volna megszólalni, biztos elsírtam volna magam, mert én ilyen érzékeny vagyok. Remélem nem gondolja, hogy mekkora bunkó vagyok, hogy azt se mondtam neki, hogy részvétem. Majd ha már meg tudok szólalni, mondom neki, de ez még most bizti nem lesz. Tesómmal is alig váltottam pár szót, neki se tudtam kinyögni semmi értelmeset sem, max. papírra tudtam volna írni, úgy tuti nem sírtam volna. Röviden tömören én most ko vagyok, nem térek magamhoz és még mindig nem hiszem el a történteket.

 

Nincs kedvem most mást írni. Majd máskor. Holnap munka. Hajni még nincs valami jól, de remélem hamar felgyógyul és iszik rendesen(enni még rendes kaját nem tud, csak folyékony dolgokat). Jó éjt. 

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr382057388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása