Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Utóbbi napok

2010.02.07. 14:07 - Jajus

Már elég régen nem írtam, most pótolok kicsit:) Lehet egy csomó mindent kihagyok, mert hirtelen nem jut eszembe semmi, amit le kéne írnom:)  Jelenleg Móron vagyok:) Nem régen ebédeltünk. Főztünk fincsit. Sárgaborsó levest meg lasagne-t :) én módra:D ez azt jelenti, hogy csináltam hozzá besamell-t.  Nagyon jó lett:D bár el se lehet rontani:) ja és ami a lényeg, hogy házi tésztával készült!!!  Sajnos este már megyek haza-haza.

 

Egész jól haladtam a pakolással..  már csak a tükrös-fiókos elemet kell rendbe tennem. Azt meg megcsinálom a jövő héten valamelyik nap. Mondjuk hétfőn vagy kedden, aztán arról is le lesz a gond. Azért már nem bánnám, ha végeznék:)

 

Immáron 1 hónapja dolgozom. Tudom van akinek ez semmit se jelent, de nekem sokat:)  A héten megkaptam életem első fizuját is:) Hozzátettem a félretett manimhoz, aztán gondoltam beteszem valami bank-félébe. Jövő héten ezt is el kell rendeznem, mert azért egy bank mégis biztonságosabb.. nem?!

 

Itt van ez a meleg étkeztetési jegy.. eddig ugye hideget kaptak a legtöbb helyen, most ez változik az adózás miatt.  Persze alig van olyan hely, ahol le lehet vásárolni. Meg aztán szerintem a legtöbb család  a hideg jegyből vásárolt be havonta ezt-azt, úgy ahogy mi is. Azért nem mindegy, hogy az ember pénzt költ vagy jegyet pl. tejre, kutyakajára, egyéb dolgokra.. ki lehet majd nyitni rendesen a buxát..  de! meggondolandó lesz, hogy mégis mit és mennyit.. ? Nem tudom mi lesz, mert elvileg a meleg jegyet nem fogadják el se Auchan se Tesco se semmi ilyen hely. Szuper! :S egy újabb érvágás a családok számára, nehogy valami jó dolog érje őket és esetleg valamivel jobb legyen. Most ismét felvan adva a lecke, lehet agyalni, hogy mit merre meddig. :S  Elkeserítő!  Vajon ki hogyan oldja ezt meg?!

 

Most befejezem, mert tesóm írta, hogy állítólag van valami bolt, ahol levannak árazva a kutyusoknak való ruhák. Átlapozom az újságokat, hátha megtalálom, hogy hol.

 

Szép napot mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr841736403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása