Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Ismét hamar eltelt a hétvége

2010.01.25. 19:49 - Jajus

Címkék: kártya piac start obi töki plusz pompos

A hétvége rettentő hamar eltelik, a hétköznapok meg nagyon, de nagyon lassan telnek. Miért nem inkább fordítva van ez?? :) Jobb lenne:)

 

Ahogy már említettem is, hétvégére beterveztük Veszprémben a piacot és az OBI-t. Úgy is lett, csak a sorrend változott:) Először OBI, aztán a piac..  Az OBI-ban szerencsével jártunk, sikerült vennünk szorítókat egész jó áron. Az utolsó 2 db-ot hoztuk el, kimondottan ránk várt:) de nem? :)  No, miután itt végeztünk, elmentünk a piacra. Mivel ilyen hideg van, olyan sok kirakodós nem volt, de azért nincs ok panaszra, mert így is bőven volt mit nézelődni. Megakadt a szemem egy delfines lámpán:)  kíváncsi leszek, hogy vajon milyen lesz.. hogy világít.. még kell vennem bele égőt, aztán majd kiderül..  Csak apróságokat vettünk, leszámítva tesómnak a tükröt..  mert az jó nagy apróságnak számít:D  nagyon jó áron volt-ezt csak úgy megjegyzem:)  Piac után persze nem lehetett kihagyni a mekit.. bárhol járunk és apu is ott van, az tuti, hogy a mekit nem hagyjuk ki. Ha mást nem is veszünk, csak sajtburgert, akkor is bemegyünk. Meki után indultunk haza, szerintem simán volt már fél 1 mire hazaértünk.

 

Igényeltem start plusz kártyát.. ma kaptam egy levelet, melyben az állt, hogy még hiányzik egy irat hozzá. Én mindent beküldtem. Azt a hatósági cumót is és az adlapot is kitöltve.  Aztán felhívtam az ügyintézőt, hogy megmondja, hogy mi kell még hozzá.  Végül kiderült, hogy minden megvan, mindkét irat beérkezett. A nő akivel beszéltem mindkét iratot megtalálta, legalábbis azt mondta, hogy ott vannak. Aztán megkérdeztem, hogy és akkor kell-e még hozzá valami? Azt mondták, hogy nem.  Megkérdeztem, hogy biztos-e hogy nem kell hozzá más. Azt mondta, hogy biztos.  (De akkor miért kaptam levelet? merült fel bennem a kérdés?) Valszeg elkallódhattak a papírjaim.. de nem?  A lényeg, hogy ezekszerint minden rendben, már csak azt remélem, hogy ez tényleges így is van..

 

Áginak üzenem, hogy köszönöm szépen! Olvaslak ám! Írj csak minél többet, jó sokat! :)

 

Holnap elvileg anyuval alkotunk töki pompost:) Más néven langallót avagy kenyér lángost. Hirtelen csak 3 neve jutott eszembe:) Ki hogyan ismeri még? Tud valaki még esetleg 4. vagy 5. nevet? Kíváncsi lennék, hogy merre, hogy ismerik.  Persze ez még nem olyan tuti-tuti biztos, mármint hogy az lesz, de ez szerepel a tervekben:) Aztán majd meglátjuk..

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr331701764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása