Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Tapétázás, stb.... hol tartunk..

2009.12.16. 21:42 - Jajus

Nos, meszelés kipipálva. Tapétázás szintén kipipálva! Még hátra van az ablak festése..  Jaaaa és ami a lényeg, hogy takarítás is megvan! :) Jó sokáig tartott, de anyuval ketten megcsináltuk. Ők 3-ra értek haza, addigra én már visszatettem a mosogatót a helyére, meg a gázt is. Apu meg visszakötötte őket. Mindent lemostam, elmosogattam, letöröltem,  lemostam, összesöpörtem, felmostam. Aztán még a polcok meg az efféle dolgok maradtak. De azokat is letöröltem elmostam. Fel is tettem volna, mert apu a pulton hagyta az akkus csavarbehajtót. Igen ám! De ! A tipli, amit találtam kicsi volt.. nagyobbat meg nem találtam. Úgyhogy erről letettem. Aztán gondoltam, hogy a másik pocokat, amiket csavarhúzóval lehet feltenni, felteszem.. aha.. gondoltam én.. de nem találtam olyan fejű csavarhúzót.. mondom de király:S így aztán nem haladok! Úgyhogy kénytelen voltam megvárni anyuékat, apu szervált csavarhúzót és feltettük a pocokat, no meg tiplit is hozott nagyobbat..  Most már minden kész a főzőfülkében. :)

 

Ma ismételten letörölgettem minden a szobában. Azt hittem Karácsony előtt már nem kell, de végül arra jutottam, hogy nem árt:) Viszont még van mit tennem.. holnap ha lesz időm akkor porszívózás ezerrel..

 

Említettem már, hogy majdnem mindent becsomagoltam karira? :) Még a húgomnak kell vennem valamit, aztán már minden meg is van. Persze ez nem azt jelenti, hogy neki még nem vettem semmit, hanem még akarok ahhoz a valamihez valamit:) Na, ezt jól megmondtam:D Szóval értitek:)

 

A szemüm után pénteken kell érdeklődni, hogy ugyan megérkezett-e vagy sem.. Remélem nem lesz nagy hó, mert akkor lehet, hogy ottmarad még egy darabig..  viszont már alig várom, hogy meglegyen! :)

 

Tesóm ma befestette  a hajam és még vágott is! Legalább 3 cm-vel rövidebb lett mindenhol.. ez nálam nagy szó ám.. mert sose engedek neki sokat vágni és ez a 3 cm már nagyon soknak számít! Mindig nézem a tükörben nehogy többet vágjon a kelleténél:D  Most nem melíroztunk, mert úgy gondoltam, hogy kicsit pihentetem, frissítem a hajam, de majd legközelebb:) Tök jó, mikor frissen vágott a hajam, egész más a tapintása:) És nem is lett olyan rövid.. bár mikor megláttam a földön a levágott tincseket, hát.. kicsit megijedtem, hogy már nem maradt:)

Holnap sütök és főzni is kéne valamit, de nincs semmi ötletem, hogy mi is legyen az! :S

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr941603227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása