Napjaim napjainkban..

"Olyan dolgokról írok, amik éppen eszembe jutnak, amin töröm a "kókuszt", vagy ami bánt, ami örömet okoz, ami foglalkoztat, amin merengek, amit szeretek vagy nem szeretek vagy ami egyszerűen csak éppen akkor történik velem vagy történt velem és azokkal, akik fontosak számomra."

Hozzászólások, vélemények

  • DonJak: Próbálkozz hőtapasszal! A tvben thermacare néven reklámozzák mostanában! Pont az ilyen becsípődése... (2013.01.19. 20:03) Idegbecsípődés:S
  • Reni-Lili: Horvátország? Új autó? Mi kell még??? :) (2011.08.30. 20:45) mindenféle
  • Reni-Lili: :P Csak gondoltam hatásosabb leszek, mint ha csak azt írom, hogy írhatnál már. :) (2011.03.16. 22:03) ez az
  • Jajus: Köszönöm szépen:) Írtam pár sort:) (2010.12.20. 19:59) semmi új-csak úgy
  • Reni-Lili: Hova tűntél??????????????????????????????? (2010.07.12. 22:32) köszönet

Olvasóim

Linkblog

Üzenőfal

Péntek 13 - és egyebek

2009.11.13. 23:05 - Jajus

Alapjába véve nem vagyok babonás. Viszont ma elég jó napom volt. Lehet, hogy a péntek 13 miatt? :) Bár elvileg a péntek 13 nem éppen szerencsés dolgot jelent.

 

Itt van ez a H1N1-es "mizéria". Már végképp nem tudom eldönteni, hogy kinek lehet hinni és kinek nem. Kinek lehet megfogadni a tanácsát és kinek nem. Ti mit gondoltok? Nektek mi a véleményetek? Oltattok vagy sem?  Én biztos nem fogok, bár nem kérdeztétek:) Mindegy, azért mondom, hogy nem fogok. Egyrészt, mert tartok a mellékhatásoktól, mi lesz, ha a jövőben valami előjön, amitől valami bajom lesz.. életem során igencsak kevés dologban voltam szerencsés..  Másrészt, mert irtózok minden nemű tűs dologtól, de ezt asszem írtam már:) csak akkor más témában hotam fel. Jól emléxem?! Na, szóval érdekelne, hogy ki mit gondol vagy mit fog tenni, oltat vagy sem. Ha oltat akkor miért és ha nem, akkor miért nem?

 

DOMINOnap! - ez ma van! Szurkolok nekik, döntsék meg a rekordot és kész:)  Most éppen egy magyar csajszi rakja a dominókat a 4. kihívásban. Valami tűzzel kapcsolatos dolog. Nagyon izginek tánik! Remélem sikerül nekik! :) ... itt volt egy kis szünet..mert néztem a tv-t.. és IGEN!!! Sikerült, kirakták! Nagyon ügyesek voltak! :) Gratula nekik! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jajus.blog.hu/api/trackback/id/tr351523676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Csabai 2009.11.13. 23:59:11

Tiszteletem Mindenkinek!
Mielőtt bármiről is beszélünk, előbb beszéljünk a lényegről, miről is van szó? Minden magyarázatot, mint kutató leírtam már áprilisban, ajánlatos az alábbi linken
www.gmrgroup.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=155:sertesinfluenza-ah1n1&catid=20&Itemid=12
elolvasni. Ha nem megy a www.gmrgroup.eu főoldalán megtekinthető!
Mindenkinek további jó egészséget kivánok! Dr. Csabai Zsolt Ph.D.

Jajus 2009.11.16. 21:17:06

Tisztelt Dr. Csabai! Köszönöm szépen az információt!

Zsuzsa62 (törölt) 2009.11.16. 23:40:26

Kedves Dr. Úr! Nagyon szépen köszönöm a linket, végigolvastam! Nem fogom az oltást kérni a családomnak. Barátnőm azt mondta, hogy a Grape Vital terméket évek óta alkalmazza, azóta jobban érzi magát és még nem volt beteg. Kollegám erre esküszik, és jó az influenzára is. Még egyszer nagyon köszönjük a családom nevében, és fogom ezután olvasgatni a publikációkat. Másoknak is ajánlani fogom!

Anikósze 2009.11.18. 11:29:39

Én mér évek óta cseppegtetem a Grape Vital-t! Családunknak bejött! Azóta nem mondhatom, hogy betegek lettünk volna. Jobban érezzük is magunkat. Keserű az íze, de most már van kapszullákban is. Az édesekkel nem megtéveszteni, azok mind kémiai utánzatok, hamisítványok, hatóanyag nélkül.


süti beállítások módosítása