2009.10.08. 09:42 -
Jajus
Küldtek a beltérikbe új smart kártyákat, merthogy a régi már lejárt, elavult. A régieket meg 10 napon belül kellett visszaküldeni, mert ha nem, akkor több ezer forintot kell perkálni. No, kicseréltem a kártyákat. Elvileg 1 órán belül működnie kellett volna. Aha, kellett volna. Másfél óra után telfonáltam, felhívtam őket, hogy itt valami nem oké, mert már bőven letelt az 1 óra és sehol semmi, se kép, se hang. Majd megoldódott a probléma, mert segítettek beüzemelni, azaz ők ott központilag csináltak valamit és az egyik így működött, a másik nem, ott meg nekem kellett ezt-azt nyomkodni, amit mondott a fickó a telefonban. Szóval nem vágom, hogy miért írják azt, hogy 1 órán belül működik, amikor min. 10 perces digis beszélgetés után lett jó. No meg a másik, hogy felhívod azt a 4 számjegyű számot, aztán közlik, hogy felveszik a beszélgetést, aztán hallgatod vagy 5 percig a zenét, merthogy foglalt minden emberke, akivel beszélni tudnál. Mire végre bejelentkezik valaki, már téped a hajad, mert olyan sok zenét hallgattál és már kezdted unni a várakozást. Miközben beszélgetsz és segítenek, hallod, hogy rengetegen hívják őket, mert a háttérben egyfolytában csörög a telefon. Így már érthető, hogy miért kell a zenehallgatás.. ennyi gond lehet a digivel?? Lekopogom nálunk ritkán van, hogy bedöglik és nincs sehol semmi, de pl. Attikáméknál elég sűrűn előfordul és már az is eszükbe jutott, hogy esetleg visszatérnek a UPC-hez. Ott jóval kevesebb gond volt. Árban meg szinte ugyanannyi. Szóval elgondolkodtató a dolog. Másoknál mindig szuperul működik???